zondag 8 februari 2015

Mijn vierde kind heeft een baard #KCW FEBR 2015


Vol enthousiasme schreef ik me in voor KCW.
Een muisklik te snel.
Want upcycling, ojee!
Ik steek liever iets helemaal nieuw in elkaar dan dat ik ergens
in een bestaand kledingstuk een rits moet vervangen of zo. Shame on me.


Ik noem hem al lachend mijn vierde kind.
Hij stelt dezelfde vragen als de andere 3.

Laat het nu net zijn verjaardag zijn vandaag.
En krijgt een zelfgemaakt cadeau.
een 16 jr. (31 jaar te jong)

Maar het is nen fijnen mijnen man.

De kinderen draaiden hun ogen in hun oogkassen.
Nee toch??
Die stof voor papa?
Als hij het over de top vindt kan de oudste dochter aan, vond ik.
En om op te treden mag het wat flashy zijn, niet?






Het werd een zwart-beige broek nr eigen patroon, met een stofje van Petite Couture.
En hij droeg ze, vandaag, om wafels te eten en te lollen en piano te spelen.
En misschien ook wel een heel klein beetje om mij plezier te doen?


4 opmerkingen:

  1. De max jong !!! en echt waar ... zoals ik hem puur qua uiterlijk ken, vind ik dit dus wel passen bij hem ! (mijn mijnen wederhelft zou ik er niet in krijgen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool! Ik blijf fan van het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt mooi! Aandoen om naar Brussel te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen